Blommor

Sitter hemma i soffan å borde verkligen plugga men man är ju så bra på att hitta på annat att göra när man borde plugga. Jag har till exempel tvättat sminkborstar, lekt fotograf med stackars Milisen å lunchat med caroliiiine. Men nu måste jag verkligen sätta igång igen. Efter de här inlägget, jag lovar. Ånej, nu började O.C på teve, jag kommer fastna, jag känner mig själv.

Här kommer i alla fall lite av det jag underhållit mig med :p


Mina fina blommor jag fick förra veckan. Rosorna från Tobbe å tulpanerna från mamma. De e så fint att ha färska blommor hemma. Vardagslyx!


Jag å Milison har haft en liten fotosession, hehe.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0