Nu är det jul här i vårt hus

Utanför fönstret öser regnet ner och det är svårt att tro att det är julafton imorgon. Men här hemma hos oss har vi det julmysigt så det förslår! Just nu sitter jag å njuter av en kopp kaffe med tända ljus och laddar upp för paketinslagning. Jag låter nämligen ingen slå in mina paket i butiken, dels för att jag hatar när man direkt ser var det kommer ifrån å dels för att jag älskar att sitta dagen innan dopparedagen å slå in, göra fina paket och lacka. Det är min alldeles egna lilla tradition!

Det blir ingen gran här hemma i år eftersom milo ensam lyckades välta den förra året å nu har vi två monster. Det går bli en lite mer kattsäker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0