Myskväll

Jag sitter i soffan med tända ljus och myser av att bara vara hemma. Milo ligger å sover som en stock brevid mig, det är så man ska ha det :) Idag har jag städat hela lägenheten, dammtorkat och dammsugit och skurat. Så himlans skönt att ha en ren lägenhet, Sen kom Bettson över med lunch å så drack vi kaffe å pratade en massa strunt. Sen på eftermiddagen åkte jag och älsklingen iväg och kikade lite på kök och badrumsinredning. Nu har vi bestämt oss för vad vi ska ha i vår nya fina lägenhet. Så himla spännande, jag vill bara flytta in NU, men det kommer gå fort. Det här året har bara försvunnit.

Tänlte jag skulle berätta lite om vår helg i London. Vi shoppade å shoppade. Fikade på Starbucks, hamnade på en grym restaurang med mexikansk streetfood å turistat. Vi gick så fötterna värkte och spenderade inte många minuter på hotellrummet. Vi såg medvetslösa och blodiga människor efter en hård utekväll och vaknade mitt i natten av en galning som stog å skrek utanför vårt fönster. Vi slogs med FOLKMASSORNA inne på Primark och stod i kö för att få komma in på Abercrombie & Fitch. Vi gick på julmarknad i Hyde Park eller förlåt, jag menar nöjesfält som vi trodde skulle vara julmarknad och fotade vid Big Ben och Buckingham Palace. Vi gick på London Aquarium och slogs på shoppinggatorna med alla tusentals människor som befann sig i London samtidigt som vi. Det var en kort men ändå ganska detaljerad sammanfattning av vår helg i London :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0