Julafton igen

Nu är vi hemma hos mina föräldrar och firar jul igen! Alla måste ju hinnas med, när syster kommer hem från Malaysia den 29 får vi ha ytterligare ett julfirande!
Vi har fikat och öppnat julklappar å snart ska vi äta middag!
Vi har fått så mycket fina saker, trodde inte man fick det när man är så gamla som oss! Vi har fått glas å två (!) stekpannor, kökshanddukar, salt och pepparkvarnar, mixerset, å Matteus skål! Dessutom fick jag ett charmbracelet från Tomas Sabo som jag önskat mig så länge! Herregud vad bortskämd jag är! Av tobbes mamma fick jag en inspirations bok för lantlig inredning, helt perfekt inför vår flytt nästa år! Det kommer bli så otroligt fint hemma i vår lägenhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0