Ingenting är perfekt

idag på förmiddagen trotsade jag och Tobbe ösregnet/snöandet och begav oss till Täby Centrum för att köpa julklappar. Vi var duktiga och var där nästan när de öppnade. Det var redan asmycket folk men trots det lyckades vi inhandla nästan alla julklappar utan några större problem. Så med massa kassar begav vi oss till bilen för att åka hem till Tobbes syster å äta lunch. Då börjar vi tokbråka, alltså jag menar verkligen tokbråka, typ skrika som två jävla idioter till varandra i bilen på parkeringen. Jag har egentligen ingen aning vad det är vi bråkar om, bara att jag blir så sjukt jävla rädd för Tobbe e verkligen SKITARG. Det slutar med att jag stormar ur bilen å säger att jag ska gå hem å Tobbe kastar en falukorv på mig. Sen öppnar han fönstret å skriker över hela parkeringen å jag tycker de e skitpinsamt å sätter mig i biljäveln igen. Sen börjar jag ju såklart gråta eftersom de e de jag gör när jag e arg. Har alltid gjort, fråga min mamma. Jag skriker att jag inte vill åka hem till hans jävla syster så då kör han hem mig å åker ensam till sin syster. Så va de med det, det sjukaste bråket jag någonsin varit med om. Är de det som kallas julstress eller vaddå? Jag å Tobbe bråkar alltid om så konstiga saker. Vårt allra största bråk var när vi spelade alfapet å vi började bråka om ett ord. Ingenting är perfekt, men fan så skönt att det är sånt vi bråkar om och inga allvarliga grejjer.
Vad bråkar ni om? Lika löjliga saker som vi?
Nu ska jag återgå till arbetet, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0