Helvetesveckan

Hej!
Nu var det längesedan jag skrev något här. Jag har varit alldeles för upptagen med skola. Den här veckan har jag lämnat in uppsats på måndagen, haft redovisning på tisdagen, lämnat in uppsats och haft redovisning på onsdagen, haft tenta på torsdagen och lämnat in fyra arbeten idag. Dessutom har det hänt mycket annat i livet som inte har varit så där jättepositivt. Men nu är den i alla fall över, helvetesveckan.
Jag som trodde att året 2011 skulle sluta bättre än det började... tyvärr verkar det inte riktigt som det är så det blir. Därför måste 2012 bli ett förbannat bra år. Det förtjänar vi!
Livet är så fruktansvärt jävla orättvist och det har vi fått känna på den här veckan. Varför ska dåliga saker hända så otroligt bra människor? Det är så jävla orättvist. Men nu kämpar vi på och vi är starka. Vi klarar oss igenom vad som helst, visst gör vi? Vi har varandra, det är det viktigaste. Vi tar hand om varandra!
Julen hamnar lite i skymundan i år men det gör inget. Jag börjar tappa min tro på julen. Två år i rad nu har det hänt tråkiga saker kring julen. Förra året började hela min onda spiral med ångest runt julen. Man skulle kunna säga att vi två inte är bästa kompisar just nu. Vi har någonting otalt med varandra men vi kommer nog att hitta tillbaka till vår trevliga relation så småningom.
Nu måste jag återgå till arbetet. Ingen rast, ingen ro.
Hoppas att ni får en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0