Uppskattning

När jag gick till jobbet idag var det helt underbart vackert ute. En helt kristallklar morgon, inte ett moln på himlen å luften var aningen kyligare än vad den varit hela sommaren, så skönt å jag uppskattar verkligen att jag inte bor i innerstan. Jag behöver bara gå utanför dörren för att vara i det gröna, bara gå ett par hundra meter för att vara nere vid vattnet... varför skulle jag någonsin byta det mot att bo i innerstan? Jag kommer aldrig bli en stadsmänniska.

Jag har inte så väldigt mycket att berätta annars, jag jobbar på. Det är tråkigt så in i bängen men man får ju tänka på stålarna.
Vår kyl har gått sönder också, om jag inte berättat det... så nu måste vi köpa en ny. Det är verkligen en sån där fantastiskt kul grej att lägga pengar på, men det är ju livsnödvändigt. Suck. De e så jobbigt att vara vuxen. När man bodde hos mamma och pappa behövde man aldrig tänka på sånt, tänk va skönt man hade det.
Ha en fin dag alla ni som e lediga å njuter ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0