Trötter

Jag e så trött idag å de känns som att de inte bara är jag, alla runt omkring mig går å gäspar, de e galet lugnt i centrum å ännu lugnare här inne i butiken. Jag försöker hitta på saker att sysselsätta mig med men det går sådär... man kan bara flytta om x antal gånger i veckan å samma sak med damma speglar å bord. Jag har till och med gjort alla sådana där tråkiga saker soman aldrig annars gör som att ta ut allt ur glasskåpet och damma där inne. Förstår ni hur tråkigt jag har det då eller?

Efter jobbet åker jag i allfall ut till Åkersberga till Tobbe där vi ska bo inatt. Egentligen hade vi inte behövt göra det för fönstergubbarna blev fasikens klara redan idag, helt otroligt, aldrig trodde man att hantverkare skulle bli klara i förtid. Men vi var ju tvungna att flytta på kattjäkeln ändå så de blir skönt att sova där ute en natt så han får leka av sig ute i det fria.
Imorgon är det äntligen fredag å jag e ledig på lördag, tjohooo. På lördag blir det sen kräftskiva med klanen Glavare å på söndag blir det jobb igen, suck, ingen rast ingen ro. Nej men jag jobbar bara heltid nästa vecka också sen e de tillbaka till extratider. Så då blir det fix hemma. Jag tror vi ska måla å byta lite lister innan pojken börjar sitt nya jobb den 31/8.
Nu ska jag sluta babbla. Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0