Onsdag 24 augusti

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva men jag tänkte jag skulle säga hej!
Igår målade jag å Tobbe det sista på vårt fina skåp så idag ska vi förhoppningsvis få hem det till lägenheten. (Det är lite jobb att få dit det bara, vi behöver ett släp å några starka karlar, det finns inte en chans att jag orkar lyfta det.) Så för att förbereda möblerade vi om lite i vardagsrummet igår. Det kommer bli så fint när allt är på plats! Jag ska försöka komma ihåg att visa bilder när det är färdigt. Påminn mig!
Det vi skulle behöva hitta in dit är en ny bokhylla eller något att ha böcker i, just nu har vi ställt den ikeahyllan som vi hade där skåpet ska stå å den känns lite ranglig å farlig, så om någon har ett tips på bra bokförvaring för en inte så dyr peng så är det välkommet!
Jaja. Jag ska väl jobba vidare här där det egentligen inte händer någonting alls. Jag hoppas på att det ska trilla ner några höstnyheter idag!
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0