Inspiration

Oj vad dagarna springer förbi snabbt. Ny vecka igen och förra bara försvann. Nu är semestrarna slut för alla på jobbet å jag jobbar bara extra igen. Så jag är nästan ledig den här veckan förutom onsdag. Det ger mig tid att göra sådant som inte riktigt blivit av.
Jag å Tobbe ska bli klara med skåpet vi fått av mamma å pappa, få hem det till lägenheten. Det ska fyllas med alla våra fina glas och fat å så ska hyllorna i köket fyllas av fina burkar å saker. I och med att man håller på å fixar å trixar hemma blir man inspirerad och vill göra annat nytt. Jag satt precis å surfade runt lite för att få inspiration och hamnade på Mios hemsida. Vi köpte ju vårt fantastiska soffbord "Elise" där i vintras å nu såg jag att det kommit fler saker i den serien. Bland annat en tv-bänk och ett matbord med stolar. Jag nästan dreglar för jag vill bara ha ALLT. Tyvärr är de inte den billigaste serien så jag får nog drömma ett tag till. Så till alla er som undrar vad ni ska ge mig i födelsedagspresent... ett presentkort på MIO kanske ;)

Nu ska jag kika på Hollywoodfruar!  Hoppas ni har en mysig kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0