Till Carroliten

Idag har jag haft megastädning här hemma å så kom jag på att Carroliten ville att jag skulle visa lite bilder från vår lägenhet, då passar det ju alldeles utmärkt att göra det nu när det är alldeles rent å fint :)

Så de här e till dig Carroliten

Här kommer köket



... Å så hallen...


...Å sen kommer vårt lilla men funktionella badrum...


... Å så vårt mysiga sovrum med min egenmålade byra, det finns ett skrivbord också men det var så stökigt så de vill jag inte fota :)


Vardagsrummet får jag visa någon annan gång för min sjuka lilla älskling ligger i soffan å jag tror inte att han e så jättesugen på att jag kommer in å fotar honom idag lilla plutten. Han har blivit så dålig att vi måste åka till akuten ikväll, vi har fått tid klockan 17.45.

Så vad tycks?
(Förrsten, funkar det att kommentera? Jag ser att jag fått kommentarer men jag kan inte se dom...hmm...)





Kommentarer
Postat av: Jessie

Himla fint tycker jag :)

Och ja, det funkar att kommentera!

PUSS

2011-04-04 @ 18:06:31
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: Carro

åH tack så jättejätte mycket!!! :)

Kul att se hur ni bor! och så fint!! :)

Jag kan ju lägga ut bilder från min också!

Vi har nyss sålt vår lägenhet och jag tog bilderna de hade på hemnet innan, så de kan jag ju lägga upp :D



Puss!

2011-04-04 @ 21:03:36
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0