När våren kommer...

... då slutar jag hänga framför datorn. Som ni kanske har märkt har det inte blivit några inlägg här nu på några dagar. Men det blir ju så när det här fantastiska vårvädret kommer å hälsar på. Man vill bara vara ute i solen å mysa å få lite färg på nosen istället för att trycka framför en dataskärm... nu e jag så illa tvungen eftersom jag är på jobbet men sen e de PÅSKLOV! På torsdag drar jag till Gotland å där har jag varken mobiltäckning eller internet så då får ni klara er utan mig ett tag.
Idag har jag i varje fall varit å hälsat på lille Bettson som opererade sin rygg förra veckan. Hon verkar lite piggare än vad vi trodde hon skulle vara så de kommer bli så bra så bra!
Har absolut inget vettigt att skriva egentligen, kände bara att jag va tvungen att ge er ett litet hej.
Om vi inte hörs innan jag sticker iväg till ön så får ni alla ha en riktigt härlig påsk!
Tjipp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0