Hej livet!

Nämen hej där. Det var inte igår! Jag har haft en jätteskön ledighet på Gotland över påsken men sen i tisdags slog verkligheten till som en bomb, det kostar att vara ledig. Så det var bara att sätta igång med plugget. Skulle ha redosvisning på onsdagen och tentainlämning idag. Galet. Men nu är i alla fall allt avklarat så nu kan jag äntligen slappna av lite igen!

Tänkte bjuda på en liten bildkavalkad från påsken, enjoy!

Glad påsk!


Niklas på racermoppen







Många påskägg blev de



Middag med släkten på påskafton



Å ännu mer påskgodis...



Tre muppar som köpt likadana tröjor




Jag o Tobbe bjöd på grillmiddag på påskdagen. Mumsigt med grillspett.



Å så avslutas påskledigheten med en mjukglass i solen!



Hoppas ni också hade en trevlig påsk! Nu ska jag kolla på teve å sova gott för i helgen blire jobb!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina kort! /Håkanfans som inte kan alla låtar men fortfarande kallar sig ett Håkanfan. :)

2011-04-30 @ 00:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0