Ett gott skratt förlänger livet

Idag har varit en låååång dag. Gick upp tidigt för att köra mamma å pappa till Arlanda, för dom skulle åka till Spanien. Dom jäklarna, nu är det nämligen 25 grader varmt där. Annat var det när jag var där, dumma regn!
Sen var det bara raka vägen hem för att plugga in de jag skulle kunna till seminariet idag. Så kom lillebror å hängde lite, han e hemma från Karlskrona nu ett tag, så de e roligt att se honom!
Sen på eftermiddagen var det seminarie. Oh my god jag älskar min nya grupp. Idag spårade det ur totalt å vi skrattade så vi grät. Du vet ett sånt där skrattanfall som bara fortsätter å fortsätter tills tårarna sprutar, så sjukt härligt att skratta så! Jag ska inte ens försöka återberätta vad vi skrattade åt, för de blir aldrig lika kul som det var i stunden!
Sen efter världens längsta seminarium så träffade jag miss Bettson för en fika, väldans trefligt! Sen blev de hem å äta kinamat med pojken min. Fullspäckad onsdag alltså, å nu e jag så trött att jag håller på å stupa. Får man gå å lägga sig klockan 21? Det får man, speciellt om man ska upp tidigt till föreläsning. Så jag tror jag säger god natt för idag.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Fan va snygga ni är!

2011-04-06 @ 20:43:48
Postat av: Carro

Ja, jag ska lägga in bilder som jag har från hemnet ;) Puss!

2011-04-07 @ 11:10:32
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0