Är det möjligt?

Jag tror att jag hamnat i en liten vårdeppsituation. Känner mig extremt trött å nere hela tiden. Idag låg jag i sängen till 11 å de e inte likt mig, jag brukar vara uppe senast 9 för jag har varit morgonpigg hela livet. Men de e väl ganska vanligt har jag hört.

Jaja, nog om det.
Vad har ni hittat på i helgen då?
I fredags var tobbes kompis här å käkade middag å dom spelade tv-spel medan jag låg i sängen å kollade på Allt flyter eller vad den nu hette. Den va väldigt mysig!
Sen i lördags var det däckbytardag ute hos Tobbes föräldrar i Åkersberga. Grabbarna bytte väl däck på 5 bilar tror jag å jag tvättade vår bil. Kände mig väldigt duktig! Sen var det bara att skynda hem för att fixa iordning sig. Jag å tjejerna var ute å åt supergod fonduemiddag på fondueboden som fina Axelina hade tipsat om. Mycket trevligt. Sen gick vi till Tranan å drack vin å snackade ännu mer skit, supertrevligt men man mådde ju som man förtjänade igår, jag och för mycket rödvin går inte ihop alltså. Men de e ju så gott!

Idag är det måndag igen å en ny vecka. Det blir nog en del pluggande för nästa vecka ska vår gruppuppgift vara inne. Men sen efter den då e de påsklov, tjohoo, för första gången på typ miljoner år har jag ett riktigt påsklov. Då åker jag å familjen -lillebror å +systers pojkvän å tobbe till GOTLAND! Det ska bli så mysigt att komma dit igen å eftersom påsken e så sen i år så kan det nog bli riktigt härligt väder!

Nej, nu måste jag göra iordning mig för jobb!
Ha en bra måndag!



Kommentarer
Postat av: Jill

Hej kusin! Kul att ni ska till gotland :) jag kommer jobba där i sommar igen from den 15 maj! Om ni är där nå mer sen får vi ses såklart! / jill

2011-04-12 @ 16:08:39
URL: http://jillstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0